12 Ekim 2013 Cumartesi

AŞK..

Ahhh aşk ahhh.. ;)

2004 de benim kalbimi,izin almadan çalan 'aşk'..

Hem de hiç hayalimde olmayan birine aşık olmuştum..

Uzun saçlı ve küpeli. ;)))

Bu hayat'ta büyük konuşmamayı öğreten kişi oldu bizzat kendisi.

2004 Aralık'da başlayan o güzel aşk.2008 Temmuz'da Evlilik ile taçlandı..

Allah'ıma hergün şükür ediyorum,onun gibi kalbi güzel,fedakar,başarılı,eşine her zaman destek veren ve yanında olan biri ile evli olduğum için..

Aradan tam 9 sene geçmiş.Şaka gibi ;)

Hergün gittikçe artan sevgim ve saygım var benim aşk'ıma..

Başka bir erkeğe aşık olamazmışım gibi geliyordu ki,canım oğlum Dünya'ya gelene kadar..

Aşk boyut değiştirir mi..Çok net " EVET "

Karşılık beklemeden sevmeyi öğreten,uykusuz ve yorgun geceler'imin "Parlak Işığı"

Tarifi imkansız bir aşk yaşıyorum 1,5 sene'dir..

Biz!
Anne ve Baba olmuştuk..Büyümüştük..

Bugün!!
Canım oğlum'un biricik babası'nın doğum günü..

İyi ki doğmuş,hayatıma girmiş ve bizim herşeyimiz olmuş..

Seni Çok Seviyoruz Bebeğim....


&&&&&&&&&&&&

Bey'lere hediye seçmek çok güç,çünki kısıtlı seçenekler var gerçekten..

Örnek olması adına paylaşıyorum,eşime almış olduğum hediyeleri...

En iyisine laik olan,Aşk'ıma bu yıl ki ufak hediyelerim..


Nefis Macaron'lar MacaronsBella'ya ait...Inanılmaz Güzeller...





















- Posted using BlogPress from my iPad

1 yorum:

Xipetotec dedi ki...

Canimdan cok sevdigim canim karicigim beni cooook ama cooook mutlu ettiniz hersey icin sonsuz tesekkurler sizi cok seviyorum ama cok iyi varsiniz birlikte nice uzun saglikli yillar dilegi ile...

Yorum Gönder