8 Kasım 2013 Cuma

Bal Maskesi...

Çoğu kişi biliyordur belki,bilmeyenlerin dikkatine...




Doğal Nemlendirici,

Inanılmaz güzel,katkısız,doğal bir maske anlatmak istiyorum.

Cuma günleri benim bakım günümdür ;)) Çınar bile engel olamıyor;)

Manikür,Pedükür,Peeling,Maske v.s...

Önce peeling ( Şekersiz Türk kahve telvesi ve Zeytinyağı )sonrasında ise maske (Bal Maskesi ) ile devam ediyorum..
Sonrasında ise tonik ile tamamlıyorum ( Gül Suyu )

Temiz cildinize,bal'ı tahta kaşık ile uygulayın..Çenenizden yukarıya doğru masaj yaparak iyice cildimize uyguluyoruz.. ( 2 tahta kaşığı ) yeterli oluyor.

Ben organik bal kullanıyorum,5-10 dk kadar yüzümüzde bekletiyoruz.
Sonra ılık su ve pamuk yardımıyla cildimizden arındırıyoruz. ( Çene kısmından yukarıya doğru yapıyoruz bu işlemi de )

Cildinizde ki pürüzsüzlüğü ve yumuşak etkiyi hissedeceksiniz..

Bal,aynı zaman da dudaklarımız için de çok güzel bir nemlendirici...

Bir süre bekledikten sonra Gül Suyu'nu cildimize tonik olarak uyguluyoruz..




Yapmış olduğumuz uygulamalar cildimiz için gerçekten çok önemli,ama herşeyden önemlisi " Su içmek "cildimize yapıcağımız en iyi şey..

Sonrasında tabiki peeling ve maske..

Not:GülSuyu'nu ben buzdolabında tutuyorum,cilde soğuk olarak uygulanması kan dolaşımını hızlandırıyor..
Aynı zamanda ılık su ve soğuk su uygulaması da kan dolaşımını hızlandırır..

Ki,maskeden sonra cildimizi ılık su ve pamukla temizliyoruz,sonrasında ise soğuk gülsuyu ile siliyoruz...

Vee son olarak iyi bir nemlendirici ile kendimizi daha da şımartıyoruz ve cildimizi rahatlatıyoruz...

Ben Excipial Hydro kullanıyorum,su bazlı ve inanılmaz güzel bir nemlendirici ve tüm vücudunuza uygulayabilirsiniz gönül rahatlığı ile...Eczane de bulabilirsiniz.




Aynı işlemleri,ellerimize de uygulayabiliyoruz...

Yani güzelliğimiz ve kendimiz için sadece 1 saatimizi ayırmak yeterli....

Bol bakımlı günler bayanlar ;))

Sevgiler;







- Posted using BlogPress from my iPad

0 yorum:

Yorum Gönder