8 Kasım 2013 Cuma

MacaronsBella..

Ne zamandır teşekkürlerimi sunacağım kendisine..

MacaronsBella'nın Sahibesi İlkay Hanımcığım,

Öncelikle kendisine ilgisinden ve zerafetinden dolayı teşekür ederim..

Insan, hem güzel,hem de nasıl bu kadar başarılı olabilir de demiyor hani ;))

Çok tatlı bir insan gerçekten ve inanılmaz güzel macaronlar yapıyor,kendisine hayran oldum bizzat..

İzmir'li arkadaşlarım kendisi,Manisa'da..

İletişim Bilgileri : 0507 283 38 19 Ilkay Yankılınç

https://www.facebook.com/ilkay.yankilincmacaronsbella?ref=ts&fref=ts

Türkiye'nin Heryerine Bu Güzel Lezzetleri Gönderiyor.

Ben herkezin huzurunda teşekkürlerimi sunuyorum kendisine ve başarısının kat ve kat artacağından eminim..

Daha geçen haftalarda,Manisa Haber Gazetesi ile çok güzel bir röportaj yaptı kendisi..

http://www.manisahabergazetesi.com.tr/v2/haber-8256-Yankilinc-makaronda-marka-oldu.html

Enfes lezzetleriyle ve ismi ile bizi çok iyi ve kaliteli bir marka bekliyor..

Herkezin tatmasını şiddetle tavsiye ediyorum gerçekten,mükemmel.

Başarınızın devamını diliyorum,Sevgili İlkay...

Geçen haftalar da eşim için yaptırmış olduğum macaronlar enfesti.








Kendisi bu güzel makaronları evinde ve güzel mutfağında yapıyor ki bu da benim için çok önemli..

Temiz ve titiz olması benim için çok önemli,o güvenle çocuğuma bile yedirebiliyorum..Anne'ler nedemek istediğimi çok iyi anlarlar.

Şimdi gelelim yapmış olduğu enfes makaronlar'a..

































Sevgiler;
- Posted using BlogPress from my iPad

0 yorum:

Yorum Gönder