6 Eylül 2013 Cuma

Anne ve Bebek Bakımı için Önerdiklerim

Hamileliğimin 5 .ayında başladım,göğüs ucu kremi kullanmaya ve çınar'ın doğumunda sonra da 5 ay kullandım...

Yıkama gerektirmiyor rahatlıkla her emzirmeden sonra sürdüm,siz de gönül rahatlı ile kullanabilirsiniz.....





Göğüs pedini kullanıyordum severek zaten ama değerini bana başka bir göğüs pedi hediye edildiği zaman anladım ;)

Kullanmış olduğum marka çok kötüydü gerçekten sütü sızdırdı,çok kötü bir hal almıştı ve olduğu gibi çöpe atmıştım...





Göğüs ucu olmayan annelere tavsiye edebileceğim çok güzel bir ürün...
Hem göğüs ucunu çıkarmaya yardımcı oluyor,hem de o anda sütün gelmesini sağlıyor bu minik pompa.....





Kullanmış olduğum diğer güzel ürün ise süt sağma makinesi,çok başarılı gerçekten ve kullanımı çok rahat...




Oğlumun cildindeki egzama geçince,excipial hydro kullanmayı kestim ve mustela nemlendirici kullanmaya başladım...
Çok güzel bir ürün,ayrıca çok da güzel kokuyor...
Şampuan da süper...kesinlikle tavsiye ederim!!!







Posted using BlogPress from my iPad

0 yorum:

Yorum Gönder