6 Eylül 2013 Cuma

Siyah Oje ve Oje Kurutucular !!!!!!

Benim için siyah oje zamanı gelmiştir...Seviyorum siyah oje'yi,oldukça modern..

Eskiden siyah oje sürenleri "Gotik"diye adlandırırlardı...
( buna bende dahilim) ;))) Şimdilerde ise bakıyorum,hepimiz birer gotik olmuşuz.. ;))

Siyah oje kesinlikle iyi bir markadan olmalı ki,verimli sonuç alabilelim...Sürümü kolay,temizlemesi kolay olmalı...

İşte size Maybellıne New York Color Show Siyah Oje !!!!!

Eğer bir anneyseniz,bakımlı,oje sürmeyi seviyor ve sürekli yeniliyorsanız..

Oje Kurutucu Şart !!!! Ki Ne Şart !!!!

Ben Kalyon kullanıyorum memnunum,saniyeler içerisinde sürmüş olduğum oje'yi kurutuyor...

İnstagram arkadaşım tatlı anne ve blog yazarı Zamaneannesi

http://ilknuryalcin.blogspot.com/ geçen gün bana Golden Rose çok daha hızlı kuruttuğunu söyledi,en kısa zaman da deniycem ve paylaşıcağım..




- Posted using BlogPress from my iPad

0 yorum:

Yorum Gönder