10 Eylül 2013 Salı

Çınar 1 Yaşında

Evet!benim bebeğim,canım oğlum 1 yaşında.Hamileliğimin nasıl geçtiğini anlamadan,bebeğim doğdu ve 1 yaşına girdi.
Zaman su gibi gercekten.
Tabi ki beni bir telaş almıştı.Konsept,mekan,hediyeler,menü,kişi sayısı,davetiyeler bunların hepsini en ince ayrıntısına kadar planladım.Organizasyon şirketine yaptırmak istemedim,kendim yapmak istedim herşeyi.
60 kişilik bir organizasyon olucaktı.Fakat!!
Acı bir olay yaşamıştık,eşimin dünyalar tatlısı yeğenini kaybetmiştik.Küçücük tü henüz 7 yaşını bile dolduramadan melek oldu ve uçtu..;(
Ve!! Hayat bana,önceden plan yapmamayı,anı yaşamayı ve şükretmeyi öğretti.
Büyük organizasyon'a katılamayacağı için 1 hafta önceden aile arasında ufak bir kutlama planlamıştım,tabi konsept'i değiştirmiştim.
Kalabalığa giremiyordu çünki kanserdi....
Şimdi iyi ki diyorum..İyi ki yapmışım.
Son günleriymiş meğer ve onu son kez ben mutlu etmiştim.
Büyük organizasyonu yapmadım bu yüzden.

Sevgiler,
Smile Party













Posted using BlogPress from my iPad

0 yorum:

Yorum Gönder