6 Eylül 2013 Cuma

Hamilelik!!!


Bu dünyada bir kadına verilmiş en guzel ve özel duygu!!
40+2'de Normal doğum ile dünyaya gelen,çekik gözlü,pamuk oğlumun annesinin karnında geçirdiği süreç ;))
Hamile olduğumu 1,5 aylıkken anlayan kişi ( kesinlikle ben değilim ) ;)))
Eşim!!!!
İşten dönerken eşim sana bir test almak istiyorum demişti,kendisi hamile oldugumu hissediyordu ;)test geldi sonunda ve uygulama "Pozitif" tabi ki beklemediğim için inanmamıştım,eşimi tekrar eczaneye gönderdim ve 2.testi almasını söyledim,yine "Pozitif" ;) ikna olmak bilmeyen ben,ertesi sabah sağlık Ocağı'na gidip tekrar idrar testi ve kan testi yaptırdıktan sonra ikna oldum ;))
Evet!!!
Ben hamileydim ;)
O an şükretmeye başladım ve şükretmenin önemini çok daha iyi anladım!!!
Çok şükür ki,oğlum beni hiç zorlamıyordu..
Dr.kontrolune gittiğimde 1,5 aylık hamile oldugumu söylemişti Jinekolog'um.

Jinekolog'um Ayşen Güçlü idi.İzmirde olanlar bilir..Alsancak Özel Gazi de çalışıyordu.
Şuan da ise Karşıyaka Medical park da görev alıyor...Harika ve ilgili bir Dr kendisi,zaten çok eski Jinekolog'umdur kendisi...
Çoğu Dr'a göre rahat ve kendinden emin bir Jinekolog'um vardı,bu beni çok daha fazla rahatlatıyordu..
Hiç birşeye kısıtlama koymadan sadece zararlı olan şeyleri söylerdi..sebzeden hala hoşlanmayan biri olarak ;) tüm hamileliğimi çoğunlukla sebze ve meyve yiyerek geçirdim ;)) iyi ki canım istemiş,şaka gibi ama canım istiyordu ;)

Tüm hamileliğim boyunca 8 kg aldım!!!!!!!

NST döneminde sadece süt içtim,çikolata yiyemiyordum çünki..süt içince hemen tekmelemeye başlardı çınar....

Hiç mide bulantısı,halsizlik v.s yaşamadım çok şükür...Hamileliğii doyasıya gezerek ve alışveriş yaparak geçirdim;)

3,5 aylık hamileydim bir Bulgaristan seyahatim olmuştu ;)
Türkiye'ye döndüğümde bebeğimin cinsiyetinin erkek olacağını söylemişti bana,Ayşen hanım...
Erkek olduğunu duyunca üzüldüm,dış etkenler yüzünden...ne buyuk aptalık,sağlıklı olmasını diliyeceğimize cinsiyet ayrımı yapabiliyoruz çoğu zaman...

İşte o zaman bıraktım dış etkenlere kulak vermeyi,çünki kimse hiç bir zaman iyi ve doğruyu anlatmaz,ne yazık ki!!!
Şükrettim bir oğlum olacağı için ve sağlıklı olduğu için,şimdi ise iyi ki oğlum var diyorum..

Herkez birer Jinekolog'muş meger ;)) senin karnın yuvarlak aaaa kız olucak,sivri olunca da erkek olurmuş ;)))
Benim karnım yuvarlaktı ve bir erkek çocuğum olmuştu ;))))

Saçmalık!!! Saçmalık!!!
Kişinin iç yapısı ile ilgilidir karnının yuvarlak olması veya sivri olması.....

9 ay boyunca beni hiç üzmedi cnm oğlum ;)) iyi ki var bebeğim











- Posted using BlogPress from my iPad

0 yorum:

Yorum Gönder