11 Eylül 2013 Çarşamba

Aslı'mm..

Ben aylar önce birini tanıdım,ig ( instegram )'da..Güzel mi güzel,kalbi de kendi gibi güzel.
Birde oğlu var ki,dünyalar tatlısı.2.oğlum gibi sevdiğim Kayra'm.
( Kartopumm ) ;))
İnsanlar birbirini görmeden nasıl bu kadar sevebilir,Nasıl böyle bir bağ kurabilir derdim hep.
Ama işte biri var ki (AsliKayraCan) cnm benim,görmeden kanım bir insana herhalde anca bu kadar çok ısınabilirdi ;) Kendisine ve samimiyetine inandığım,güvendiğim nadir insanlardandır kendisi.
Bir insana kan'ım anca bu kadar ısınabilirdi.

Sevgili Aslı,
İyi ki seni tanıdım,iyi ki kalbimizi ve samimiyetimizi bu kadar açık ve net gösterebildik birbirimize.Dünyalar tatlısı oğlun ve Eşinle hep mutlu ol..
Sen bunu çok hak ediyorsun çünki.Hep mutlu ve huzurlu olun canım benim.
Çok öpüyorum sizi...

Sevgiler,

Maşallah Size..






0 yorum:

Yorum Gönder