8 Eylül 2013 Pazar

Diş Buğdayı..

7 aylıkken ilk 2 dişimiz çıktı,çok şükür hiç anlamadık..

Bebeğinizin,inci tanesi o güzel dişlerinin çıkması..

Nasıl büyük bir mutlulukmuş...

Şimdi sıra diş buğdayı yapmaya gelmişti,her detayı ile kendim ilgilendim..

Fakat çok vaktim yoktu 1 hafta içerisinde herşeyi halletmeliydim..

Dilediğimide yapmaya çalıştım,Ama zamanım az olduğu için eksiklerim vardı..

Ben açıkcası tatsız,tuzsuz bir diş buğdayı yapmak yerine içinde herşeyi barındıran miss gibi aşûre yapmayı tercih ettim ;) iyi ki yapmışım ;)

Aşûreyi sevmeyen yoktur,

Ben Bulgaristan göçmeniyim ve bizde tavuklu keşkek çok meşhurdur onuda ilava ettim menüme.

Farklı bir damak tadı oldu misafirlerim için,ama herkez çok beğenmişti.

Neyse !!

Nasıl güzel bir duyguymuş meğer bu hazırlıklarla uğraşmak..

Umarım sizlerde beğenirsiniz,

Şeker Masamız'da...

-Farklı şekerlemeler
-Marsmalow
-Eti puff
-Bademli ve Antep fıstıklı drajeler
-Elma şekeri
-Horoz şeker ;)
-Diş kurabiye
-Limonata ( şişeleri ikea'dan aldım,aslında minik vazo ;) fakat ben o limontayı farklı sunmalıydım misafirlerime )









Menü!!
-Truffle
-Tart ( çilek ve ahududulu)
-Böğürtlen soslu etimek tatlısı
-Un kurabiyesi
-Vişneli çikolata soslu kurabiye
-Kahveli ve Cevizli kurabiye
-Peynirli börek
-Patasli ve kıymalı börek
-Mercimek köftesi
-Rus salatası
-Patates salatası
-Kırmızı biber salatası
-Keşkek
-Aşûre






- Posted using BlogPress from my iPad

0 yorum:

Yorum Gönder