6 Eylül 2013 Cuma

Hamilelik & Normal Doğum !!!!!

Benim oğlum,karnımdayken bile düzenliydi ;)))
Şöyle ki; hamileliğim boyunca her akşam saat 20:00 da süt içerdim ve ona kadar kıpır kıpır olan çınar,süt içince hareketleri keslilirdi ;)) sanırım uyuyordu ;)))

Bir gün gece 23:00 oldu,çınar hala hareket halindeydi şaşırmıştım!!!
Meğer o gün 20:00 içtiğim süt'ü içmeyi unutmuşum ;))) hemen sütümü içtim ve hareketler kesildi... ;)))
Çocuk uyumak için süt içmememi bekliyormuş ;))

Veeee son kontrolüme çağırdı,Ayşen hanım...
Ebe'me ;)) yönlendirdi beni,genel kontrolden sonra 8 Şubat 2012,Çarşamba saat: 8:00 için gün verdi...
Tabiii o zaman kadar gelmez ise,dediii "ebem" ;)))

O an'a kadar korkmayan ben,panik olmuştum nasıl yani diyordum ;))
Neyse ki uzun sürmedi!!!

Son gece'ye kadar gezdim ;))) herkez dalga geçiyordu gezerken doğuracaksın diye,gülüp geçiyordum ;)
Eve kapanmamı gerektiren bir durumum yoktu çok şükür,niçin gezmiyeyim....

40+2 Happyday ;)))))







Normal doğuma,tatile gider gibi gitmek güzel birşeymiş ;)) aldık valizlerimizi haydim doğurmaya ;))))

Hastaneye ulaştık ve benim ebem henüz gelmemişti,başka bir ebe ilgilendi benimle ve 1 cm açıklık olduğu bugün benim doğum yapamayacağımı söyledi,hiç bir halttan anlamayan ebeeee ;)
Nihayet kendi ebem gelir kontrol eder ve 3 cm açıklık olduğunu hemen doğuma hazırlamalarını istedi hemşirelerden...
Saat: 9:00
Suni sancı verilecekti!!
Önce damar yolu açıldı ki ben doğumdan korkmuyordum damar yolu açmalarından korktuğum kadar ;) neyse korkulacak birşey yokmuş ;))))
Sonra epidurelin takılması için anestezi uzmanı geldi,çok başarılıydı oda ben anlamadan taktı iğneyi...

Ne yazık ki!!!!
Saat:9:30
Ebem iğneyi erken vurdu bana,sancın olucak dedi ama ben sancının ne olduğunu bilmiyordum çünki hiç yaşamadım hamilelik döneminde ;)
Kendisine sorduğumda regl döneminde ağrı ile eş değer olduğunu söyledi fakattttt!!!! Ben regl döneminde de ağrı çekmiyordum ;)))))
Aradan 1 saat geçti 4 cm oldu fakat ağrı yoktu...
Yine geldi ve istemem rağmen 2.iğneyide gönderdi damardan ohhhhh ;))
Hafif ağrım olmaya başlamıştı,açıklık 7,8,9 derken..
Nihayet Dr arandı!!!! Doğum başladı gelin diye ;)))))
Saat 13:00 ;)
Ayşen hanımın direktifleri sonucu ıkınmaya çalışıyordum fakat nefes alamıyordum dolayısı ile ıkınmakta zorluk çekiyordum...
Ya sonra!!!
Ikınmaktan helak olmuş ben ;) çıkmamak da ısrarcı olan çınar ;))))
Bırakın çıkmasın,vazgeçtim ben doğumdan sezaryana alın beni hemen dedim ;))))
Şaka mı yapıyorsun sen bebek kanala girdi demişti Dr ;)
Çıkamıyordu çünki kordon bağı kanalın önünü kapatıyormuş :(
Hepimizi panik aldı ve 2 tane hemşire göbeğime bastırdı,nasıl bir ağrıdır o anlatamam ;( tabiki çığlık attım ;)))
Dr de bir yandan sürekli ıkınmamı ve ıkınmaya kesmememi söylüyordu..pöfff :-//
Dışarıda nst içn bekleyen hamileler anlık normal doğum yapma düşüncelerinden o çığlıktan sonra vazgeçmişler ;)))))

Ve dünyamıza bir melek gelir ;)) 3,570 gr.çekik gözlü,pamuk gibi ağlamadan etrafı inceleyen bir bebek ;))
















- Posted using BlogPress from my iPad

0 yorum:

Yorum Gönder